Saturday 19 July 2014

Lost

Assalamualaikum

Selama saya lost in action dari tahun 2012 ada banyak perkara baru dan pengalaman saya kumpulkan dan banyak juga perkara saya telah tertinggal dan ditinggalkan. Contohnya, blog ini.

Bagaimanapun saya akan cuba untuk berkongsi semua pengalaman ini semula.

Oh ya! Saya juga bukan lagi seorang freelance yang melakukan segala-gala.

Untuk beberapa entry yang awal, anda akan mengetahui apa yang saya lakukan sekarang.

Juga saya akan cuba refresh honeymoon; versi 2014 - kemana anda berbulan madu pada hujung 2014?
Selain itu saya juga akan lebih fokus kepada Jepun - tempat saya pernah bangun jatuh. Dan juga tempat-tempat yang saya pernah pergi.

Bukanlah saya yang ada di dalam gambar. Tidak pula saya tahu nama gadi beryukata biru.
2012 - 2014

  • Snorkeling di Pulau Redang dan hampir hanyut
  • Sampai di Cha Tu Chak Market Bangkok dan hampir terlepas flight.
  • Explore bandar Medan dengan berjalan kaki dan hampir sesat.
  • Berkali-kali ke Jakarta dan langsung tidak sempat kemana-mana.
  • On Board Cruise; Yokohama Jepun - Jeju Korea - Yokohama Jepun dan mabuk laut
  • Hatyai dan hampir tidur di lokap Thai
29:20
Surat Al-`Ankabūt (The Spider), verse 20.
Say, [O Muhammad], "Travel through the land and observe how He began creation. Then Allah will produce the final creation. Indeed Allah , over all things, is competent."



0 comments:

Post a Comment