Thursday 22 December 2011

Jalan sini sana



Panggil saya Z. Saya adalah seorang freelance sepenuh masa. Kebanyakan kerja (saya memang banyak kerja - multiperson ) saya memerlukan saya untuk bergerak ke banyak tempat.


Ada banyak perkara, pengalaman dan pengajaran yang boleh didapati dari setiap perjalanan dan tempat tersebut. Jadi saya putuskan untuk letakkan segalanya di dalam "RoundAbout".


Semoga "RoundAbout" membantu anda untuk membuat perjalanan yang baik pada masa akan datang.


Oh, lupa! Saya juga akan menggunakan blog ini untuk memaparkan kekurangan yang boleh ditambah baik pada setiap tempat yang saya pergi, terutama produk pelancongan. Ini semua untuk tujuan kebaikan bersama. :) .


Saya juga akan translate semua ini ke dalam Bahasa Inggeris menggunakan google translate. :D


"Get around, talk about "


Kapten Z

___________________________________________________________________

Call me Z. I am a full time freelanceMy works, requires me to travel to many places.

There are many thingsexperiences and lessons that can be obtained from each trip and the place. So I decided to put everything in "Roundabout".

Hopefully, "Roundabout" help you to make a good trip in the near future.

Oh, I forgot! I will also use this blog to show the deficiencies can be improved at everyplace I go, especially the tourism productThis is all for the common good. :).


"Get aroundtalk about"

Captain Z
(translated by Google translate)

0 comments:

Post a Comment